hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > عکس | اقدام رسمی استقلال برای بازگشت مهدی قایدی

عکس | اقدام رسمی استقلال برای بازگشت مهدی قایدی

رسانه اماراتی مدعی شد که استقلال برای جذب مهدی قایدی، نامه رسمی به شباب الاهلی ارسال کرده است.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ فعالیت‌های باشگاه استقلال در بازار تابستانی آغاز شده و آبی پوشان قصد دارند تا براساس برنامه‌های کادرفنی، با بازیکنان مدنظر نکونام مذاکره کنند که یکی از این نفرات، وینگر بوشهری شباب الاهلی است.

به گزارش ورزش سه، استقلال تمایل زیادی دارد تا بتواند مهدی قایدی را یک بار دیگر به تیم برگرداند و در این خصوص نیز طی روزهای اخیر، برخی رسانه‌های اماراتی از آغاز تماس‌های اولیه میان دو باشگاه خبر دادند.

قایدی تحت قرارداد شباب الاهلی است و پس از عملکرد فوق العاده‌ای که فصل قبل در اتحاد کلباء داشت و موفق به زدن شانزده گل در تمامی رقابت‌ها شد، توجهات را به سمت خود جلب کرد و حالا کلباء تمایل زیادی دارد تا بتواند قرارداد قایدی را برای یک فصل دیگر تمدید کند.

باشگاه کلباء در هفته‌های گذشته مذاکراتی با شباب الاهلی داشته ولی هنوز به توافق کامل دست پیدا نکرده‌اند. در این میان نیز مدیران استقلال در تلاش هستند تا بتوانند قایدی را به صورت قرضی و با بند دائمی شدن قرارداد، به تیم برگردانند.

حالا رسانه اسپورت امارات مدعی شده که استقلال برای برگرداندن مهدی قایدی، به صورت رسمی با شباب الاهلی وارد مذاکره شده و نامه‌ای از سوی آبی‌ها به دست مدیران تیم اماراتی رسیده است.

استقلالی‌ها که در لیگ بیست و دوم یک بار توانستند قایدی را به شکل قرضی به تهران برگردانند، باید دید که این مرتبه تا چه اندازه موفق خواهند بود. کلباء نیز به شدت خواستار تمدید قرارداد قرضی این بازیکن است.

عکس | اقدام رسمی استقلال برای بازگشت مهدی قایدی

۲۵۸ ۲۵۸

منبع: khabaronline-1925522

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد